www.animalcrossing.cz

Nakouknutí po 7 dnech...

17.07.2008 12:57

Tak jsem po 7 dnech zase pustli DSko s Animal Crossingem.  Kromě toho, že se mi odstěhoval Robin:( se nic nezměnilo. Plná schránka dopisů a brouci v domě..na to už jsem si zvykl. Taky jsem musel vytrhat trochu plevele a potom sklidit trochu toho ovoce....

Zkoukněte obrázky :)

..ta holčina vedle mě se jmenuje Klára, moje malý zlatíčko :)

...upf, to zase bude dopisů...

...sběr je sběr :) a prachy jsou prachy :)

Zpět

Diskusní téma: Nakouknutí po 7 dnech...

Datum
Vložil
Titulek

Postel ...

Hele jak si dal tu postel - modern bed - do toho pokoje "tam nahoře" ???
PLS odpověz na - www.TheMyBloog.blog.cz - hned na první článek který tam bude... dík moc

Datum
Vložil
Titulek

...

Hezka postel

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.