www.animalcrossing.cz

Bleší trh v Žihličce

05.07.2008 09:21

Tak dnes nastal ten výsostný okamžik- Bleší trh. Sice nevím, jak jste tento den prožili Vy (to určo napište do komentů), ale mohu Vám říci, jak jsem ho prožil já.

Vše to začalo návštěvou u Lily. Bohužel se mi žádný její nábytek nehodil do baráčku, tak jsem odešel s nepořízenou.... Došel jsem ke mě do sdomku a co to nevidím- Mitzi. Přivítal jsem jí a ona se hned nezdvořile vrhla na nakupování.Vykoupila mi asi čtvrtinu pokoje! Potomodešla, tak jsem se rozhodl jít k Punchymu, ale ten měl doma jen 5 kusů nábytku, které se mi moc nelíbily. Už to vibadalo, že nic nenakoupím, v tom jsem ale vešel ke Curtovi, u něhož se mi líbil jeho stůl, tak jsem ho koupil. To je prozatím vše. Večer doplním, co vše se ještě přihodí.

 

U Lily

Vše je připraveno k prodeji...

Tu skříň jsem jí prodal o 1000 pod cenou. :)

Zpět

Diskusní téma: Bleší trh v Žihličce

Datum
Vložil
Titulek

Flea market

Nesnáším flea market protože když zvířátka náhodou něco dobrýho maj tak to neprodaj a když sem doma tak mi pořád lezou do domu kde není nic na prodej.A já je pak musím zklamat...

Datum
Vložil
Titulek

Kid Cat

I já měla Kid Catku, no jo, ale jednou mi od něj přišla správa, že nech netruchlím, protože je..MRTVÁ! Já měla histerickej záchvat lítosti a normálně jsem brečela! Jsem vůbec nevědela, že v AC:WW se dá i zemřít! Má Kid Catka, Měla jsem ji hrozně moc ráda! Teď jsem nejlepší kámoška s kočičkou Tangy, ale Kid Catka mi neúrekem chybý! A teď se do mémo města Compton nastěhovali dvě nové zvíŕatka, Rocco, to je grázelský hrošík, a ješte Genji, nějakej zajícovskej číňan:)

Datum
Vložil
Titulek

komentář

to jsi si musel užít ;)

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.