www.animalcrossing.cz

Jak Gabi chtěla bílý nábytek

30.08.2008 17:02

Jdu si jednou k Nookovi a koho nepotkám-Gabi. Zoufale scháněla bílý nábytek, a protože jsem zrovna vyklízel svou bílou místnost, řekl jsem si: "Proč bych jí ho nedaroval". Koneckonců by to bylo poprvé, protože většinou nábytek nemám nebo nechci dát. Přadal jsem, ona poděkovala a víte co my dala LOVELLY DRESSER. :)) To je takový to růžový. Protože si však růžový pokoj v brzké době zařizovat nebudu XD, šel jsem dál a prodal ho u Nooka. Docela povedená směna. :)

Koukněte na obrázky...

 

Zpět

Diskusní téma: Jak Gabi chtěla bílý nábytek

Datum
Vložil
Titulek

..............................

Gabi asi neví že lovely nesbíráš xD

Datum
Vložil
Titulek

Re: ..............................

To asi ne:)

Datum
Vložil
Titulek

..

jo to po mě chtěla taky...Pinky? XD ani si nevzpomínám =)

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.