www.animalcrossing.cz

Můj dům

30.06.2008 15:01

 

Ahoj, tak se poprvé hlásím ze Žihličky.

V tomto zápisku bych se chtěl věnovat svému domu. Jak začít...už vím....Můj dům se skládá ze dvou pater(nic moc luxus) a SR(save room),jak si budete-ano budete, večer dodám foto :)-moci prohlédnout. První místnost je moje a slouží jako vstupní hala, kuchyně, obývák, jídelna, odpočinková místnost, spižírna a převlékárna :). A ta druhá, ta je mojí sestřenice, která také hraje AC:WW -je jí 5 let, tak neočekávejte estetický dojem, ikdyž její pokoj hezčí než ten můj :).

Tak se těšte na večer, kdy dodám nějaké fotky :)

Můj malý baráček..... doufám, že brzy bude větší :)

Zprávy.... ty mám nejraději....

Trofej za rybaření....

Krásné teplíčko..... :)

Obrázky z pokoje sestřenky budou zítra :)

 

Zpět

Diskusní téma: Můj dům

Datum
Vložil
Titulek

...

krásné fotky-určo se ti bude dařit ;)

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.