www.animalcrossing.cz

My best friend....Lily

04.07.2008 17:12

Chtěl bych vás postupně obeznámit se svými zvířecími kamarády v AC:WW. Jako první na řadu půjde Lily, to je moji nejlepší kamarádka. Také má pěkný dům a zahradu. Ikdyž je mírně cholerická, tak se to dá přečkat. Doufám, že bude ještě dlouho v takovémto přátelském vztahu. :)

 

Dům a zahrada. Nádhera, viďte.

Skvěle vybraný interiér. Hmmmm, ta zelená. :)

Zpět

Diskusní téma: My best friend....Lily

Datum
Vložil
Titulek

Koment

Lily jsem neměl rád, taková vtěrka,... Nejraději jsem měl Apolla, Piera, Telbu... Ech všichni jsou pryč :_(
A teď mám nejraději Bones a Filberta

Datum
Vložil
Titulek

koment

Líbí se mi, že když něco někdo chce, tak se pokusíš to splnit. Lily jsem v městu měla také s byly jsme kamarádky, ale nej kámoška jsem byla s Daisy. Bohužel teď mám v městu samé burany a bručouny =(

Datum
Vložil
Titulek

Re: koment

Tak to je k naštvání :(

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: koment

To teda je! A teď se mi do města přistěhovala nějaká Tiffany. Je ve stylu EMO a vypadá jako upír (alespoň se tak obléká). Je hrozná a všechny proti sobě rozeštvává. Jediný normální v městu je Lucy, ale ta je momentálně nemocná.

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.